Made in Poland
Kwiecień 23, 2014, 11:48:16 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:

Witajcie na forum gildii Made in Poland

World of Warcraft Realm: Bronze Dragonflight / Alliance
Guild Wars 2 Realm: Blacktide

Guild Master (WoW): Kisspoland / Neff / Saima / Bananajoe

World of Warcraft używamy Ventrilo:
IP 159.253.131.51
port: 5666
psswd: drama22

Guild Wars 2  Strona gildii Made in Poland (GW2) www.mip.bo.pl

 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Nowe Taktyki Instancji ( Dungeony) Mist of Pandaria  (Przeczytany 3760 razy)
Lemon
Użytkownik
**

Reputacja 3
Wiadomości: 77


Zobacz profil
« : Wrzesień 21, 2012, 09:54:37 »

Dungeon: Temple of the Jade Serpent

Poziom wymagany: 85
Lokacja: The Jade Forest


Bossy:


Wise Mari :

Na początku Wise Mari stoi za wodną tarczą przyzywając kolejno cztery elementale – Corrupt Living Water, które po zabiciu dzielą się na trzy mniejsze – walka jest głównie statyczna. Najważniejsze jest to, by przede wszystkim nie stać w wodzie – zarówno w zbiornikach otaczających medium, jak i tych powstałych podczas zabijania przyzywanych elementali. Po zabiciu ostatniego z elementali przechodzimy do fazy drugiej.
W momencie, gdy wodne medium mówi „Behold the power of torrential waters!”, znika jego wodna tarcza i rozpoczyna się faza druga. Od tego momentu, aż do końca walki Wise Mari obraca się wokół własnej osi zgodnie z ruchem wskazówek zegara, wyrzucając przed siebie strumień wody zadający obrażenia (czar: Wash Away). By ukończyć encounter należy poruszać się po podestach znajdujących się u jego stóp w taki sposób, by unikać kontaktu ze wspomnianym strumieniem oraz basenami wodnymi opływającymi kamienne podesty.

Lorewalker Stonestep :

W centralnej części biblioteki znajduje się kocioł, który został skażony przez Sha – gdy go zniszczymy, losowo wybierany jest jeden z dwóch encounterów: The Trail of the Yongol lub The Champion of the Five Suns.
The Trial of the Yaungol – Yaungol razem z graczami walczą przeciwko jego dwóm własnym słabościom. By pokonać Strife (Waśń) oraz Anger (Gniew) gracze muszą skupiać zadawane obrażenia na zmianę, między dwoma bossami. Skupianie obrażeńna jednym z nich powoduje nałożenie (stackowanie) debuffa (Intensity), który zwiększa zadawane przez bossa obrażenia obszarowe o 10% przy każdym stacku. W momencie dziesięciokrotnego nałożenia, boss staje się odporny na wszelkie obrażenia przez 15 sekund. Stąd też konieczność pilnowania ilości nałożonych debuffów i zmiany naszego celu zanim debuff nałoży się po raz dziesiąty. Bezpieczniej jednak nie czekać do 8-9 nałożenia, ze względu na zwiększające się obrażenia obszarowe. Po zabiciu jednego z bossów należy szybko zabić drugiego z nich.
The Champion of the Five Suns - Walka składa się z dwóch faz. W pierwszej fazie Zao Sunseeker stoi z boku, a my niszczymy pięć słońc oraz Haunting Shas, które co jakiś czas będą się pojawiać. Słońca zadają losowo wybranemu graczowi obrażenia Sunfire Rays. Niszcząc słońca, uwalniane zostają Sha z ich wnętrz. Po zniszczeniu ostatniego słońca, przechodzimy do fazy drugiej, w której zmierzymy się z Zao Sunseeker. Zao pochłania uwolnione w fazie pierwszej Sha. Poza zwykłym atakiem, Sunseeker co jakiś czas będzie zadawał losowo wybranemu graczowi obrażenia Fire. Walka ta jest typową potyczką tank&spank.

Liu Flameheart :
Walkę możemy podzielić na trzy fazy odnoszące się wprost do ilości pozostałego życia Liu.
W pierwszej fazie należy uważać na pojawiające się wokół Liu fale ognia (po trzy za każdym razem), przesuwające się od środka, w którym stoi boss, do zewnątrz. Dodatkowo co jakiś czas wszyscy gracze zostaną odrzuceni o 8 jardów do tyłu. Gdy Liu pozostanie 70% życia przechodzimy do fazy drugiej.
W drugiej fazie walka wygląda tak samo, z tą różnicą, że tym razem Liu atakując (Jade Dragon Strike), dodatkowo zostawia debuff na swoim celu, absorbujący 40 000 leczenia. Do fazy trzeciej przechodzimy w momencie, gdy boss posiada 30% życia.
W ostatniej fazie Liu wchodzi w trans, podczas którego jest odporna na wszelkie obrażenia, a dalszą walkę toczymy z przyzwanym przez nią Spirit of Yu'lon. Walka z Yu'lon to typowe tank&spank z jedną dodatkową umiejętnością bossa - co jakiś czas przyzywa on kulę ognia (Jade Fire), która po dotarciu do wybranego gracza, pozostawia ognistą plamę pod jego stopami. Należy unikać plam ognia, które zadają spore obrażenia.

Sha of Doubt :
Sha of Doubt podczas walki zarzuca debuffy (Wither Will oraz Touch of Nothingness), które w miarę możliwości należy jak najszybciej zdjąć. Co 30 sekund boss tworzy odbicia wszystkich graczy, które musimy jak najszybciej zabić, zanim Sha skończy rzucać czar Gathering Doubt. Tank oraz każdy z DPSów zabija własne odbicie, następnie pomaga healerowi zabić jego postać. Jest to ważne, ponieważ jeśli nie zdążymy zabić naszych odbić, Sha zostanie przez nie mocno podleczony.


Dungeon: Stormstout Brewery

Poziom wymagany: 85
Lokacja: Valley of the Four Winds


Bosy :


Ook-Ook :
Zanim zmierzymy się z bossem, na dole ekranu pojawia się licznik – wskazuje on liczbę małp, które należy zabić, zanim pojawi się Ook-Ook.
W chwili rozpoczęcia walki, tank odwraca bossa plecami do grupy, ponieważ posiada on umiejętność Ground Pound, zadającą obrażenia i ogłuszającą wszystkich graczy na wprost niego. W trakcie walki unikamy uderzeń spadających i toczących się po sali beczek. Możemy je jednak wykorzystać, klikając na nie prawym przyciskiem myszy, co spowoduje wejście na daną beczkę. Stojąc na beczce kierujemy nią na bossa, który otrzyma od niej obrażenia i zwiększy o 10% na 15 sekund obrażenia przyjmowane przez niego. Gdy Ook-Ook będzie posiadał 90%, 60% i 30% życia, zaatakuje graczy bananami i beczkami, na które naturalnie musimy uważać. Dodatkowo na każdym etapie pojawi się na Ook-Ooku buff zwiększający jego prędkość atakowania oraz zadawane obrażenia o 15%. Buff ten przy kolejnych powtórzeniach fazy nakłada się na poprzedni, co oznacza, że od momentu, gdy bossowi pozostanie 30% życia aż do końca walki, jego obrażenia oraz prędkość atakowania będą o 45% zwiększone, w porównaniu z początkiem encountera.

Hoptallus :
Ten encounter należy do walk bardzo dynamicznych. W trakcie walki musimy uważać na trzy grupy ataków.
Carrot Breath - boss zaczyna powoli obracać się wokół własnej osi, plując przetrawionym sokiem marchewkowym definitywnie należy unikać kontaktu z tą umiejętnością, ze względu na zadawane przez nią obrażenia.
Furlwind – Hoptallus wiruje po całej sali zadając obrażenia graczom, którzy nie zdążą zejść mu z drogi. Trafieni gracze otrzymują debuff spowalniający ich prędkość ataku.
Addy (przyzywane stworzenia) – ogromny królik co jakiś czas będzie przyzywał do siebie mniejsze gryzonie, różniące się umiejętnościami:
  • Hoplings – najmniejsze króliki, gryzące każdego na swojej drodze.
    Hoppers – większe niż Hopling, niosą w pyszczkach ładunki wybuchowe.
    Boppers – największe z gryzoni przyzywanych, uderzające młotami.
Po zabiciu Boppers, wypuszczają one młoty, które możemy podnieść i trzykrotnie użyć przeciwko pozostałym addom. Umiejętność chwilowo nabyta (Smash!) pojawia się na dole ekranu w środkowej jego części. Smash zabija wszystkie Hoplings i Hoppers oraz zadaje duże obrażenia pozostałym Boppers w odległości 6 jardów od osoby używającej młota.

Yan-Zhu the Uncasked :
Istnieją dwie taktyki na walkę z Yan-Zhu, ponieważ boss ten posiada dwa odrębne sposoby walki, wybierane przez grę losowo.

Jedna z taktyk walki z bossem opiera się na podskakiwaniu przez pojawiające się okresowo prostopadłe względem siebie i poruszające się po sali linie rozlanego piwa. W momencie, gdy pojawią się Yeasty Brew Alementals, nasze obrażenia kierujemy przeciwko nim, ponieważ leczą one Yan-Zhu. Ostatnim ważnym elementem tego encountera jest uniemożliwienie bossowi wycastowania Brew Bolts – tej umiejętności możemy uniknąć, gdy przynajmniej jeden gracz cały czas stoi przy Yan-Zhu.

Drugi ze scenariuszy walki z Yan-Zhu wymaga od nas ciągłego poruszania się w celu uniknięcia nakładającego się do 10 razy debuffa Blackout Brew – zadaje on obrażenia, a w momencie 10 nałożenia, ogłusza na 10 sekund. Debuffa możemy się pozbyć skacząc i poruszając się. Od czasu do czasu na Yan-Zhu pojawia się osiem małych baniek, które redukują obrażenia przyjmowane przez bossa o 10% i które musimy od razu zniszczyć. Następnym problemem jest umiejętność Carbonation – podłoga sali pokrywa się bąbelkami, zadającymi obrażenia oraz uniemożliwiającymi podejmowanie jakichkolwiek akcji. By uniknąć Carbonation, gracze muszą (poprzez kliknięcie myszą) wejść na latające bąble. Po 20 sekundach bąbelki znikają, a grupa powraca na podłogę. Tutaj również przez całą walkę przynajmniej jeden gracz musi pozostawać blisko Yan-Zhu, ze względu na Brew Bolts.


Dungeon: Shado-Pan Monastery

Poziom wymagany: 87
Lokacja: Kun-Lai Summit


Bossy :

Gu Cloudstrike :
Z Gu Cloudstrike walczymy w dwóch fazach. W fazie pierwszej Gu rzuca na losowego gracza Invoke Lightning, który zadaje obrażenia graczowi i dodatkowo wszystkim w odległości 5 jardów od zaatakowanego tym czarem. Po chwili do walki przyłącza się również smok, który co jakiś czas rzuca na wybranego gracza czar – pod stopami danego gracza pojawia się pole statyczne, zadające 15 000 obrażeń. Pole znika po 15 sekundach.
W drugiej fazie boss jest niewrażliwy na zadawane obrażenia, dlatego zaczynamy walczyć ze smokiem. Healer oraz DPS nie powinni stać przed smokiem, ponieważ co jakiś czas zionie on ogniem.
W drugiej fazie na każdego z graczy zostaje rzucony debuff Magnetic Shroud. Absorbuje on 50 tysięcy punktów leczenia i zadaje 6500 obrażeń na sekundę. Debuff znika, gdy zostanie przeleczony powyżej 50 tysięcy i dodatkowo leczy graczy za 50 000, dzielone na wszystkich w zasięgu 20 jardów. Dlatego też podczas tej fazy należy stać blisko siebie, by healer mógł nas leczyć obszarowo, a także po to, by schodzący debuff podleczył nas za wspomniane 50 tysięcy punktów życia, dzielone na grupę.

Master Snowdrift :

Walka przebiega dwufazowo. W pierwszej fazie unikamy Fists of Fury – obrażeń zadawanych graczom stojącym przed Mistrzem, a także Tornado Kicks – umiejętności polegającej na zadawaniu obrażeń wszystkim graczom w zasięgu melee. W trakcie Tornado Kicks, boss podąża za tankiem. Gdy Snowdrift straci połowę życia, rozpoczyna się faza druga.
W drugiej fazie Master Snowdrift tworzy swoje dwa klony. Wszystkie trzy postaci stoją w pewnej odległości od siebie, tworząc trójkąt i od czasu do czasu zamieniając się miejscami. By uniknąć długotrwałej walki, skupiamy się na jednym z trzech obecnych Mistrzów, zwracając uwagę na to, czy nie zamienił się on miejscami z innym, posiadającym więcej punktów życia Snowdriftem.

Sha of Violence :
Walka z Sha of Violence jest bardzo prosta, opiera się na odsuwaniu się od umiejętności obszarowej bossa (Smoke Blades), a także pojawiających się Sha Spike (kolce wyrastające z podłogi). Najistotniejszym elementem tej walki jest umiejętność Disorienting Smash, czyli uderzenie zadawane tankowi, zadające duże obrażenia i ogłuszające go na 4 sekundy, którego tank powinien unikać wszelkimi możliwymi sposobami.

Taran Zhu :

Walka z Taran Zhu wprowadza nową mechanikę do systemu walk. Po rozpoczęciu encountera na ekranie pojawia nam się pasek Hatred, który wypełnia się w momencie otrzymywania obrażeń od bossa. Gdy osiągnie 100, otrzymujemy debuff Haze of Hate (zwiększa obrażenia zadawane o 20%, jednocześnie zmniejszając szanse na trafienie o 90%. Dodatkowo zmniejsza przyjmowane leczenie o 25%). By nie dopuścić do napełnienia się paska hatred i obniżenia jego poziomu, używamy znajdującego się pod paskiem przycisku Meditation. W czasie medytacji nie możemy się poruszać ani wykonywać żadnych czynności.
Kolejną umiejętnością bossa jest Ring of Malice – Taran otacza się kręgiem cieni, które zadają co pół sekundy 10 tysięcy obrażeń każdemu, kto spróbuje dotknąć bossa. Czar trwa 15 sekund, dodatkowo spowalnia bossa o 80%. Gdy Ring of Malice jest aktywne, Taran Zhu używa Sha Blast, które zadaje 50 000 obrażeń celowi i odrzuca go do tyłu.
Poza umiejętnościami bossa, podczas tej walki spotykamy się również z addami, które przyciągają do siebie graczy i zatruwają ziemię pod sobą, zostawiając plamy zadające obrażenia.
Bardzo ważną sprawą podczas tego encountera jest pilnowanie przez wszystkich swojego paska Hatred. Szczególnie tank po każdym Sha Blast powinien użyć medytacji, by pasek ten wyzerować.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 22, 2012, 07:58:57 wysłane przez kiss » Zapisane
Lemon
Użytkownik
**

Reputacja 3
Wiadomości: 77


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Wrzesień 21, 2012, 09:55:08 »


Dungeon: Siege of Niuzao Temple


Poziom wymagany: 90 (heroic)
Lokacja: Townlong Steppes


Bossy :


Vizier Jin'bak :
Jin'bak powinien być tankowany na środku pomieszczenia, w którym się znajduje. Rolą DPSów będzie pozbywanie się powstałych na podłodze plam Sap Puddle. Możemy tego dokonać zbliżając się do nich. Trzeba jednak uważać, by nie stać w nich zbyt długo, ze względu na zadawane obrażenia co sekundę. W trakcie walki pojawią się trzy Sap Globule, które musimy zabić, zanim dotrą do Sap Puddle. Jeśli nam się to nie uda, Globule zaczną rosnąć będąc w pobliżu plam na ziemi. Co więcej, Vizier może zdetonować Globule, a obrażenia będą tym większe, im dłużej Globule przebywały w Sap Puddle.

Commander Vo'jak :
Walka składa się z dwóch faz.
W fazie pierwszej 4 fale addów Sik'Thik zmierzają ku platformie. By się przed niemi obronić, rzucamy w nie beczkami smoły, znajdującymi się w pobliżu. W tym czasie Sik'Thik Amberwing bombarduje naszą platformę. Aby uniknąć obrażeń, należy odsunąć się od żółtych kółek pojawiających się przed uderzeniem na platformie. Jeśli addy zdołają dostać się na platformę, możemy nadal walczyć z nimi rzucając w nie beczkami. Musimy uważać jednak, by nie ranić osób z naszej grupy. Pojawiające się nieco później addy nazwane Demolishers, uderzone beczką wybuchają, zabijając jednostki znajdujące się w ich pobliżu. Dlatego nie możemy pozwolić im się dostać na platformę.
Druga faza rozpoczyna się w momencie, gdy pokonamy 4 fale addów. Commander Vo'Jak przychodzi na platformę. Trzeba pamiętać, by stać plecami do ściany przez całą tą fazę, ponieważ Dowódca szarżując na losowo wybranych graczy, odrzuca ich do tyłu. By uniknąć obrażeń unikamy również stania na drodze jego szarży. Gdy Vo'Jak ma na sobie buff "Rising Speed" należy rzucić w niego beczką smoły, by zdjąć sprzyjający mu czar. W momencie, gdy Commander zaczyna castować Thousand Blades, odsuwamy się od niego - jest to umiejętność zadająca obrażenia obszarowe.

General Pa'valak :
Gdy życie Generała spada do 65% oraz 35%, Pa'valak zasłania się tarczą, która pochłania 1 milion obrażeń - należy ją jak najszybciej zniszczyć. W tym czasie zaczynają spadać bomby, które po 3 sekundach wybuchają, a dodatkowo pojawiają się addy. Od bomb należy się odsunąć, by uniknąć obrażeń. Można je też podnieść i rzucić w kierunku addów bądź bossa, powodując spore obrażenia. Pa'valak dodatkowo wykonuje szarżę, którą poprzedza rzut broni. Zarówno broń jak i sama szarża zadaje obrażenia, dlatego trzeba zwracać uwagę na ruchy bossa. Healer powinien zwracać szczególną uwagę na moment, gdy Pa'valak castuje Tempest - czar ten zadaje obrażenia i pochłania 30 tysięcy otrzymanego leczenia.

Wing Leader Ner'onok :
Podczas walki boss co jakiś czas rzuca Glob of Caustic Pitch, tworzące plamy. Zadają one spore obrażenia, dlatego musimy się od nich odsuwać. Zadaniem tanka jest pilnowanie własnej odległości od Ner’onoka – jeśli wyjdzie on poza jego zasięg melee, Wing Leader zacznie rzucać cegłami zadającymi dwa razy większe obrażenia od jego ataków melee. Gracz, na którego boss rzuci czar Quick-Dry Resin, zostanie sparaliżowany na 6 sekund – unikamy tego skacząc. Dwukrotnie podczas całego encountera Ner’onok wzbije się w powietrze, kierując swój lot na drugą stronę mostu oraz zacznie castować Gusting Winds. Czar ten musi zostać przerwany, ponieważ odrzuci wszystkich graczy do tyłu, a co za tym idzie, spowoduje to zagrożenie rzucania cegłami zadającymi podwójne obrażenia.


Dungeon: Gate of the Setting Sun


Poziom wymagany: 90
Lokacja: Townlong Steppes, Dread Wastes


Bossy :

Striker Ga'dok :
Walka z Ga'dokiem przebiega na dwa sposoby, w zależności od położenia bossa. Pierwsza z nich jest fazą naziemną, podczas której boss szarżuje na losowo wybranego gracza i zadaje mu obrażenia (Prey Time). W tej fazie używa także umiejętności Impaling Strike, zadającej obrażenia swojemu głównemu celowi.
Druga faza rozpoczyna się przy 70% i 30% pozostałego Ga'dokowi życia. Boss wtedy unosi się w powietrze i dwukrotnie używa umiejętności Strafing Run - ostrzeliwuje ziemię, pozostawiając płonące ślady. Umiejętność ta zadaje spore obrażenia, dlatego musimy jej unikać... jak ognia Uśmiech. Striker przyzywa również pomocników, których powinien przejmować tank, a DPS powinni skupić się na szybkim zabijaniu ich. Kluczową kwestią podczas tej walki jest trzymanie się w grupie, najlepiej w rogu sali, i poruszanie się tylko wtedy, gdy zachodzi taka potrzeba.

Commander Ri'mok :

Ri'mok posiada trzy umiejętności.
Co jakiś czas przywołuje małe i duże addy, które zabijamy. W trakcie przywoływania, boss użyje drugiej umiejętności - Vicius Fluid. Dookoła Ri'moka pojawia się wtedy zielona maź zwiększająca obrażenia zadawane przez niego o 10% i zmniejszająca obrażenia zadawane przez stojących w niej graczy.
Trzecia umiejętność to Frenzied Assasult. Jest to atak zadający obrażenia stojącym w odległości 9 jardów od bossa graczom, o połowę mocniejsze niż jego normalne ataki. Umiejętność ta pokrywa obszar w kształcie ćwiartki koła przed bossem. Ze względu na spore obrażenia zadawane przez ten atak, należy go unikać. Pozytywną jego stroną jest to, że rani on nie tylko graczy, ale także i pojawiające się addy.

Saboteur Kip'tilak :

Jedną z umiejętności Kip'tilaka jest Throw Explosives. Boss rozrzuca po sali ładunki wybuchowe, na które należy zwracać szczególną uwagę. Aktywowane wybuchają, tworząc fale uderzeniowe, mogące aktywować pozostałe bomby – a tego bardzo nie chcemy.
Kolejna umiejętność to Sabotage. Kip'tilak nakłada na losowo wybraną osobę cztery ładunki wybuchowe, które po aktywowaniu również wywołują fale uderzeniowe, detonujące wszystkie bomby na sali. By uniknąć porażki, osoba z założonymi bombami musi natychmiast udać się do pomieszczenia obok, by tam bomby mogły eksplodować, bez naruszania pozostałych ładunków w pomieszczeniu głównym.
Ostatnią umiejętnością jest World of Flames, która jest aktywowana dwukrotnie, gdy życie Kip'tilaka spada najpierw do 70 a następnie do 30%. Boss rozrzuca po sali bomby wybuchające jednocześnie.
Podstawą tego encountera jest ostrożność podczas poruszania się, szybkie reagowanie na Sabotage oraz zadawanie bossowi jak największych obrażeń.

Raigonn :
Walkę możemy podzielić na dwie fazy. W obu co jakiś czas pojawiają się addy, które przejmuje na siebie tank.
Faza pierwsza polega na zniszczeniu słabego punktu Raigonna, znajdującego się na jego grzbiecie. DPSi, używając znajdujących się w pobliżu armat, wystrzeliwują siebie na głowę stwora i atakują jego "Weak Spot" (słaby punkt). W tym czasie pojawiające się na ziemi addy przejmuje tank. W momencie szarży bossa, osoby znajdujące się na nim spadają na ziemię - jest to czas, by pomóc tankowi w zabijaniu addów. Po ich zabiciu, DPSi powinni powrócić na grzbiet Raigonna, używając armat.
Po zniszczeniu słabego punktu, wchodzimy w drugą fazę. Co 15 sekund boss zacznie gonić losowo wybraną osobę, równocześnie używając umiejętności Stomp, która mocno rani znajdujące się w pobliżu osoby. Jak zostało wspomniane wcześniej, w tej fazie również pojawiają się addy, które przejmuje na siebie tank. Dodatkowo należy unikać małych wirów, zadających obrażenia.



Dungeon: Mogu'shan Palace

Poziom wymagany: 87
Lokacja: Vale of Eternal Blossoms



Bossy :

Trial of the King :
Walka składa się z trzech mini bossów. Każdy z nich posiada proste umiejętności, jednak należy zwracać uwagę na kolejność pojawiania się przeciwników, ponieważ taktyki na każdego z nich są inne, a kolejność pojawiania się jest losowa.
Kuai the Brute – podczas walki z Kuai najważniejsze jest to, by boss odwrócony był plecami do grupy, w celu uniknięcia obrażeń od shockwave. Drugą istotną kwestią jest przywoływany przez Kuai pupil. Atakuje on zazwyczaj healera, dlatego w momencie rozpoczęcia walki, DPS skupiają się głównie na nim,
a następnie na mini bossie.
Ming the Cunning – również walka z Mingiem jest prosta pod względem taktycznym. Generalnie unikamy umiejętności whirlwind, podczas której Ming wiruje, a w momencie zetknięcia z przeciwnikiem, wciąga go w swój wir i zadaje obrażenia. Dodatkowo Ming przyzywa wirujących derwiszy, których także omijamy ze względu na zadawane przez nich obrażenia.

Haiyan the Unstoppable :
walkę z tym bossem możemy przeprowadzić na dwa sposoby: grupując się (poza tankiem stojącym przy bossie) lub pozostając w pewnej odległości od siebie. Dzięki pierwszej metodzie walka staje się bardziej statyczna, ponieważ przyzywany przez Haiyana meteor, uderzając w naszą grupę, dzieli obrażenia na czterech graczy. Wadą tej taktyki jest jednak sposób rozprzestrzeniania się drugiego czaru bossa – Conflagrate (zadaje obrażenia w czasie i może przerzucić się na graczy stojących w pobliżu). Dlatego przyjmując taktykę grupowania, osoba z Conflagrate powinna odsunąć się od reszty na czas trwania debuffa. Przyjmując sposób drugi, każdy z graczy powinien zwracać uwagę na nadlatujący meteor, który uderzając w wolno stojący cel, zadaje mu poważne obrażenia.

Gekann :
Podczas gdy przybyłe klany walczą o dominację, przebiegły Gekkan prowadzi swoje siły do legendarnych skrytek pełnych skarbów. Te bezlitosne gadzie istoty nie zawsze bywają lojalne, jednak odwaga i inteligencja Gekkana, budzi w szeregach jego armii podziw i oddanie wobec dowódcy. Taktyka Ten encounter, podobnie jak Trial of the King, również składa się z kilku mini-bossów. Przeciwko nam staje sam Gekkan oraz jego czterej podwładni, którzy mają różne umiejętności.
Gekkan – posiada umiejętność, którą może obdarzyć swoich podwładnych, dodając im 25% haste, uodparniając na większość czarów przerywających walkę (CC) oraz – co korzystne dla nas – zwiększając im obrażenia otrzymywane o 25%.
Glintrok Ironhide – zmniejsza obrażenia otrzymywane przez wszystkich sprzymierzeńców w odległości 5 jardów o 50%
Glintrok Skulker – zadaje obrażenia, a także ogłusza na 5 sekund.
Glintrok Oracle – leczy wszystkich sprzymierzeńców stojących w odległości 60 jardów za około 150 tysięcy.
Glinktrok Hexxer – nakłada czar, zadający obrażenia w czasie oraz przedłuża czas castowania o 25% na 20 sekund - nakłada się czterokrotnie.
Bezwzględnie najpierw musimy się pozbyć adda leczącego i odciągnąć od grupy adda zmniejszającego obrażenia przeciwnikom o 50%. Po zabiciu Oracle, zabijamy kolejnych dwóch przeciwników: Hexxera i Skulkera. Na koniec pozostaje nam zmierzyć się z Gekkanem i Ironhidem. Kolejność zabijania tych dwóch nie jest już tak istotna, dlatego do grupy należy decyzja, który jest większym utrapieniem.

Xin the Weaponmaster :
W trakcie walki tank trzyma Xina plecami do grupy, by nie dosięgała ją umiejętność Ground Slam, zmniejszająca armor o 25% na 20 sekund. Jest to umiejętność nakładająca się, dlatego ze względu na długi czas castowania, tank również powinien na ten czas odsuwać się poza jej zasięg (np. chowając się za plecy bossa). Poza tym uderzeniem, wszyscy powinni zwracać uwagę i unikać pojawiających się wirujących toporów, kręgów ognia i ostrzy (te ostatnie pojawią się w momencie gdy Xin utraci 1/3 swojego życia).
W momencie utraty 2/3 życia, zdenerwowany Weaponmaster aktywuje kusze, które co sekundę będą zadawać 4 000 obrażeń losowo wybranemu graczowi, aż do końca walki. Dlatego też w tej fazie włączamy wszystkie umiejętności zwiększające nasze obrażenia oraz prędkość ich zadawania.


Zapisane
kiss
Moderator Globalny
NoLife
*****

Reputacja 2
Wiadomości: 656


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : Wrzesień 22, 2012, 07:52:47 »

Bardzo ladnie ,ale czy moglbys wkleic link z kad to kopiowales?
Zapisane
Lemon
Użytkownik
**

Reputacja 3
Wiadomości: 77


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : Wrzesień 23, 2012, 10:18:47 »

Przepisywałem z takiego poradnika o Mist of Pandraria. Niestety to jest mała fizyczna książeczka jako dodatek do gry.
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

polishtacticalgroup unicorn-pet pomoc illmusen jak przewidzieć przyszłość